Herné recenzie

Might & Magic Heroes VI

3, 2, 1, 5, 4. 2, 3, 1, 4, 5. 3, 5, 2, 4, 1. 5, 3, 1, 2 a jednoznačne posledná 4! Ak vám tieto čísla pripomínajú matematickú rovnicu, pravdepodobne ste nikdy nevideli diskusiu skalných hráčov hernej série Heroes of Might & Magic. Alebo Might & Magic Heroes? Už prehodené slovíčka v novom názve hráčsku komunitu pripravujú na to, že tento diel prekope herné mechanizmy od základov...

Pokračovanie článku

The Elder Scrolls V : Skyrim

Nad severom Impéria sa sťahujú mračná. Nedávno bol zavraždený posledný skyrimský veľkráľ, Tamrielské Impérium vysiela na sever svoje légie, aby nepokoje zarazilo hneď na začiatku a akoby toho nebolo dosť, do Skyrimu prilieta Alduin, najstrašnejší z drakov. Behom pár minút zmení masívnu pevnosť aj s posádkou na hromádku popola... Dobré holuby sa vracajú, zlé draky tiež!

Polračovanie článku

Rise of Legends

Keď som sa dočítal, že hra Rise of Nations bude mať pokračovanie, svitlo vo mne svetielko nádeje. Keď som sa o pár riadkov nižšie dočítal, že v hre bude mágia i futuristická technika, svetielko nádeje zhaslo. Bolo mi jasné, že Rise of Legends (odteraz len RoL) nebude mať so svojím predchodcom RoN mnoho spoločného. Mal som pravdu.

Pokračovanie článku

Fable : The Lost Chapters

Svet RPG je veľký. Veľmi veľký. Je tak ohromne veľký, že by sa o ňom dalo napísať zopár hrubých encyklopédií a nejeden článok, ale dalo by sa povedať, že tento rok nie je RPG práve naklonený, pretože žiadna výraznejšia hra v tomto žánri nevyšla. Z tých očakávaných by tento rok mala vyjsť len Fable 2 (ak Molyneux netára do vetra) a keďže prvú časť som akosi nepostrehol, nastal čas túto chybu napraviť.

Pokračovanie článku

Gothic

Žáner fantasy sa síce narodil v literárnom svete, ale vstupom do sveta virtuálneho dosiahol nových rozmerov, ktoré mi nedá nespomenúť. Ku knižným fantastickým príbehom má najbližšie žáner RPG (Role Playng Game). Zjednodušene : ovládate svojho hrdinu, ktorý spadol do jedného z fantastických príbehov a vy sami ste postavený pred množstvo úloh.

Pokračovanie článku